A projekt futamidő utolsó napjai is aktívan teltek a résztvevők szempontjából, hiszen akkreditált képzésre és tudásmegosztásra egyaránt sor került. A hosszabbítással együtt 27 hónapos projektet összességében sikeresnek értékeljük, hiszen valamennyi indikátort...
A járványügyi intézkedések következtében a projekt keretében zajló pedagógustovábbképzések egy része átütemezésre került. A fennmaradó képzéseket 2020. novemberében tervezzük online módon megtartani több, mint 100 pedagógus részére.
Szakterületi együttműködés keretében 2020. október 15-én került megrendezésre a 2020.évi WITSEC szakmai nap. A programsorozat online eseményeihez a BGSZC tanárai és diákjai nagy számban kapcsolódtak. A szakmai nap központi témája a digitális biztonság volt....
A projekt keretében elkészült tanulói munkafüzetek és tanári segédletek elektronikusan és nyomtatott formában is megosztásra kerültek az intézmények számára. A Közreműködő Szervezet döntése alapján projektünk futamideje 2020. november 29-ig kerül meghosszabbításra....
A koronavírus okozta rendkívüli helyzet miatt lehetőség adódott a projekt időtartamának meghosszabbítására, amellyel élt is a menedzsment, így az eredetileg 2020. augusztus 31-re tervezett projektzárás 2020. őszére tolódik ki. Biztosak vagyunk benne, hogy a projektben...
A koronavírus miatt kihirdetett rendkívüli helyzet a projekt bizonyos tevékenységeire is hatással van. A digitális munkarendben történő oktatásszervezés a tanulócsoportos foglalkozásokra, az egyéni fejlesztési tevékenységek egy részére, valamint a roma mentorálásra is...
Ünnepélyes rendezvény keretében átadásra került a Budapesti Gazdasági Szakképzési Centrum Digitális Közösségi Alkotóműhelye. A labor a BGSZC Károlyi Mihály Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Szakgimnáziumában kapott helyet, azonban a korszerű infrastruktúra a...
A Centrum tagintézményeiben oktató pedagógusok közül többen vállalták, hogy a projekt keretében leírják, és ezáltal megosztják szakmai tapasztalatukat, illetve Jó gyakorlatukat. A módszertani kiadvány, amely 4 db szakmai tapasztalat leírását, továbbá 24 db Jó...
A pályázat egyik kiemelt mérföldkövének számító pedagógus továbbképzések is megkezdődtek 2019. október 24-vel. A többféle témájú, tematikájú továbbképzéssel a projekt lehetőséget kíván biztosítani a Centrum pedagógusai számára új tanítási módszerek, technikák...
Az előző tanévhez hasonlóan folytatódnak a tanulócsoportos foglalkozások, valamint a fejlesztő tevékenységek és a roma mentor program (ez utóbbi 5 kiemelt tagintézményben). A csoportos- és a fejlesztő foglalkozásokon többnyire a programba már az előző évben is bevont...
2019. szeptember 23 és 27. között minden tagintézményben megvalósult az NSZFH által koordinált 2019/2020. tanévi őszi kompetenciamérés a 9. évfolyam tanulói körében. Az online mérés akadályoktól mentesen zajlott le.
A projekt első évének értékelésére szakmai workshop keretében, illetve írásos koordinátori beszámolók formájában került sor. Az intézményi koordinátorok előre meghatározott szempontok szerint értékelték a projekt tevékenységeit és fogalmazták meg javaslataikat a...
Júniusban (25-26.) újabb vezetői továbbképzés valósult meg a Centrum székhelyén, ezúttal az NSZFH szervezésében, melynek címe: „Vezetői felkészítés a korai iskolaelhagyás, lemorzsolódás kezelésére”. A képzésen intézményeinkből összesen 24 fő vett...
Május 23-25. között sikeres vezetői továbbképzés valósult meg intézményenként 2-2 fő, valamint a Centrum vezetőségének részvételével. Helyszínként a balatonboglári NSZFH üdülőt választottuk, a lehetőséget ezúton is köszönjük az NSZFH illetékes...
Az intézmények döntő hányada a Szakmák éjszakája keretében projekt workshopot is szervezett a szociális, az önkormányzati és a vállalati szféra képviselőinek részvételével.
Az eseményre 2019. február 5-én 9.00 órai kezdettel került sor a Budapesti Gazdasági SZC Szent István Közgazdasági Szakgimnáziuma és Kollégiumában. A rendezvényt dr. Varga Zoltán Balázs főigazgató nyitotta meg, majd a projekt soron következő eseményeinek bemutatásán...
A fejlesztő szakemberek (fejlesztő pedagógus, pszichológus, gyógypedagógus, szociálpedagógus) segítségét az arra leginkább rászoruló intézmények tanulói veszik igénybe. A roma mentori hálózatot az előzetes igényfelmérés alapján kijelölt intézmények...